Eu i-am zis…

Mi-a spus Marea:

Stai pe loc, vin eu la tine!

Sa te uiti la cer poimaine!

Eu i-am zis:

Nu, Marea mea,

Esti nebuna,vei cadea!

Eu i-am zis…

Ea, n-a vrut sa auda…

Si acum ploaia ma uda.

Sper sa nu fie potop,

Cineva sa spuna stop!

Sa trimitem marea acasa!

Sa mai fie si la vara!

20050801161752_dsc_4745_blog_nb

4 comentarii (+add yours?)

  1. beculet
    Feb 13, 2009 @ 00:10:37

    vezi k tot a gasit o modalitate sa vina? 😛 chiar dak nu incape in tren….

  2. Tzontzyca
    Mar 02, 2009 @ 21:08:28

    suberba poezie!
    Felicitari!

  3. Tzontzyca
    Mar 02, 2009 @ 21:10:25

    superba poezie!

    Scuze!

  4. beheader69
    Mar 23, 2009 @ 13:12:27

    alta poezie frumoasa:)

Lasă un răspuns

